Måndag.

Jag är dötts trött idag. orkar knappt hålla uppe ögonen. Ge mig kaffe. Jag tror inte de hjälper så mycket men de kanske gör lite underverk! & sen har vi redovisning , kommer somna innan jag ens hunnit säga nåt. men har inte så mkt att säga så de går nog bra. Men gäääääsp.
Kan ta helgen lite kortfattat kanske ; Lördag , Då va de kronan på kvällen. Natalie kom hem till mig en stund tills andreas kom och hämtade oss. sen åkte vi vidare till vara hem till oscar. Där även. benn & Karl var. satt där lite och förfestade , se vid halv 12 gick vi vidare till kronan. och jag hade bomullspår efter mig ;D så alla vet vart jag vart om dom visste att jag hade bomull i skorna , haha. Inne på kronan va de som vanligt men skoj. Träffade Catrin & Madde som vi var med resten av kvällen , dansade och allt sånt där. Helt okej kväll faktis. EMD nästa helg ? Får tänka påt. åååååh , en halvtimme kvar sen blir de kaffe. Köss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback