NRJ , Hit music only.


Sitter och lyssnar på NRJ nu. så sjukt trött på min musik jag har på min playlist så jag spyr snart på den. Lite variation nu iaf , fast man har hört dom flesta låtarna rätt ofta. Jeje , Idag kom jag inte till skolan bara för min klocka på mobilen går 1 timme efter som jag inte märkt. måste ha hänt nåt nyss med den. Klockan ringde halv 9 , men min andra klockan på väggen va liksom halv 10. så gick ut i köket för att kolla om de va den som hade stannat. men de va de ju inte , för klockan va ju faktis halv 10. och bussen går då ! så ingen skola för mig idag. Vad skall jag göra nu då ? Va hemma är inte min stora grej precis. så långtråkigt och jag är rastlös ända från fötterna till topp. Men nåt skall jag väl kunna hitta på. I värsta fall får jag kolla tv eller nåt annat tråk , eller dra en sväng till mamma och tjöta.

Andreas skall snacka med banken idag om lägenheten. om lån & så.  Sen blir de att lägga ett bud. Tjejen som va där efter oss och kollade hade lagt 100 000. så nu måste vi lägga över de. och de ska va inom i morgon helst.  så de är lite brottom om man vill ha den.  Jag hoppas verkligen på de bästa iaf :)
over and out !

image174

Nu blir de massa kiwi. mums !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback