nyttig.

Sjukt varmt idag. bastu i konsthallen , gjorde klart idag för utställningen i morgon. så dit får ni gå och kolla d;
På rasten käkade vi ute i solen , köpte en räksallad på ät&bar har jag för mig att de hette och satt i solen och njöt. sen till konsthallen för att göra klart de sista och jag trodde att mitt huvud skulle sprängas ett tag. sjukt varm och huvudvärk , kan inte bli sämre. men sen fick jag en huvudvärkstablett som räddade min dag och de som räddade min dag ännu mer va att religonen va inställd så man kunde njuta av solen lite extra. Hade nog inte orkat med en religons lektion om jag skall va ärlig.

Har ju börjat äta nyttig nu , inte godis på en hel vecka och inget små ätande , stolt! så min frukost bestod av ; Äpple. Lunch ; räksallad. och sen till middag när jag kom hem ; tonfisk , en köttbit och massa sallad och såklart massa vatten. Men de är nåt fel på min mage , den är svullen hela tiden. I vanliga fall så brukar man ju faktis bli smal av att inte äta onyttigt , liksom platt mage. men nej då , min blir tvärtom. stor och svullen. måste verkligen sätta igång med träningen igen. där är nog felet. jag gör inte av med dem kalorier & fett jag får i mig. Jäkla tjöt om min vikt , men jag vill så gärna ha den där smala super snygga magen. resten skiter jag i.

jeje , skall gå ut en sväng på en promenix.
Puss.

image171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback