PS.

Nu känns allt lite bättre , fått gjort de jag skulle fått gjort för längesen idag. Ring till elaine om min klänning , så skall dit på söndag så skall hon hjälpa mig att sy in den. även vart över hos grannen och köpt solaruim kort, 10 kort. Så skall dit sen lite senare och sola tänkte jag. Så nu skall de fan me solas tills jag blir niggha till studenten. sen blir de att preppa sig med brun utan sol de sista. Har även skrivit en lista på saker jag måste fått gjort och köpt. så två saker strykna idag. känns bra.

Måste ha '
- nya smycken , till bal & student. ( även för uppsättning av hår till balen )
- löshår.
- skor , till bal & student.
- ny bh och lite annat grejs.
- Nytt smink , maskara , foundation , ögonskugga.
- locktång.
- lösnaglar.

Asså , sen är de säkert ännu mer. och allt detta är faktis nödvändigt , förutom sminket kanske. Får bli nästa månad de mesta helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback