Seg onsdag.

Idag är en seg dag i skolan. I morse vaknade jag kvart i 7 ungefär. Va riktigt seg och de tog en stund innan jag kunde bestämma mig om jag skulle iväg till skolan med 7 bussen eller ta den senare. Men frånvaron tar emot. Har alldeles för mycket nu och vill inte att dom rapoterar till CSN. Har ju iof bara ett studiebidrag kvar efter detta. eller? Alla säger de iaf. Men jag får tillbaka mina skattepengar på 3000pix så kan skippa dom fattig 900. Eftersom jag alltid ligger i skuld d; Men man ska inte klaga av att få mer. Men tog på mig något enkelt iaf och knappt något smink och håret oborstat och begav mig till bussen. Börjar dock inte fören om en timme ungefär. Snart bild. säkert redovisningar idag igen. Pest&pina. sen Håltimme på 2 timmar. Men en sak som är bra idag , de är att de är Lasagne , mums!

Nu står de still , Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback