stress '


Jag skulle kunna dö av stress just nu och panik , vet överhuvudtaget inte ens vart jag skall börja. De blir liksom bara till en stor röra allt ihop. Idag har jag stressat med fotot i skolan. Fotoboken skall va klart på torsdag. Dedline att lämna in på Fredag. sen ska jag sitta med Religionsarbetet i morgon hela håltimmen. sen prov på Torsdag som jag måste klara , annars får jag inte G i kursen. GAH ! Juste ja , de va foto också. När ska jag hinna de då? Om vi går i skolan till 4 i morgon och på torsdag. Aja , va berädd på att jag kommer bo i skolan i veckan. Men de fixar sig alltid !

Va precis i vara iaf hos Elaine och kollade min klänning. Jätte fin va den nu iaf och den satt mycket mycket bättre :) Sen åkte jag förbi andreas en sväng och lämnade lite kläder till hans mamma och syster som dom kan kolla på. Rensade nämligen garderoben igår. Duktigt av mig !
Ha , Plugga va de.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback