Summerbreeze.

Hej , Sitter här och dricker Kaffe. Skall snart åka till skolan för att göra klart min fotobok som man slitit röven med denna veckan. måste verkligen jobba när jag kommer dit , för hinner inte va där så länge. måste hem med 4 bussen igen. För kanske skall kolla på en ny lägenhet idag. En trea , fast hyresrätt denna gången då. Fast den är dyyyyyr , uh. så man får la se hur de blir med den saken.
- Konstigt nog är de faktis folk som läser bloggen. Men ingen som kommenterar. Tråkigt! va tråkiga då.

Om jag inte hade haft en studentklänning redan , så hade jag köpt någon av dessa.
Helt klart '

image187

image188

Pussis frida.

Kommentarer
Postat av: Janika

Så är det för mig med, folk läser men ingen skriver :P
Är lägenheten i vara? :)

Postat av: linnda

:D kul att kolla på lägenhet! vad kostar den i månaden?

2008-05-23 @ 13:36:48
URL: http://linndy.blogg.se
Postat av: n a t a l i e

nice:) du vill inte med till lidköping ikväll? ;)

2008-05-23 @ 16:02:33
URL: http://strawberrylime.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback