Wonderfull world.

Idag har nog inte vart min dag. Inte i morse och inte i eftermiddags. Vart irreterad och mycket trött och slö. Vaknade nog helt enkelt på fel sida. Så när jag kom hem. Läste jag tidningen och tog mig två mackor. sen va de sängen direkt. och har legat och sovit fram tills nu. och de va riktigt skönt kan jag säga er. Får skylla mig själv nu att jag inte kommer somna i kväll. men detta behövdes verkligen! Snart skall jag gå över till grannen och kolla om jag kan sola. Gu , va skönt de är att ha solariumet så nära. Bara att glida över gatan , haha!

Föresten , Jag är sjukt sugen på en iskall jätte god drink och bara sitta i solen och steka med brudarna och bli brunare och brunare för varje drink man dricker d;
mh , summerbreeze.

image194

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ååh, ser galet gott ut!! Puss o kram gaby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback